To make you understand my pain

AssHole !!
Åh! Jag blir så arg! Jag förstår inte hur du kunde ljuga mig upp i ansiktet. Jävla idiot!
Stryk ska du ha!
Hur kunde du? Kändes det bra eller?
Jag förstår inte hur du tänker..
Vad vann du på det?
Kunde du inte bara sagt sanningen eller ..
Allt gör ju bara mer ont..
Det tar aldrig slut..
Det räckte med det som var..
Det är i botten.
Jag tycker synd om dig för att du är så äckligt patetisk.
Jag önskar att jag aldrig träffat dig.
FyFaan.




You send me to an early grave.
I don't mind,
There is no life without you anyway.
You bring me to an early end,
Thats alright,
You're all I ever wanted anyway.


Skit dig i näven din jävla gris.
Och dra dit pepparn växer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0