Hej , vill du älska mig ?

Hej!
Elin är glad idag!
Vet dock inte varför.
SUPRISE !
Jag har snart en av världens bästa film på min älskade dator (som jag har döpt till Lars, mannen i mitt liv)
Filmen är iallafall : Edwars Scissiorhands! Åh. Den är såå underbar. Dock har jag bara sett typ halva, knappt det, men det räckte för att jag skulle bli helt såld!
Men den bästa film som någonsin har gjorts är ju helt utan tvekan Sunes Sommar !
Roliga repliker från den filmen :

"...På den tiden var jag ju 2 meter lång, innan jag fick en hiss i huvet och fick normallängd."

"Sol i sinne, brun inne. Din Rudolf."

"Håkan: Lakritsbåtar, får man ta? Raggare: NEJ FÖR HELVETE! Håkan: Tack!"

Haha , sååå underbart ! Kärlek på den .


Jaja , idag ska jag vara hundvakt åt Zigvard Och Ulf . Ha Ha .. JAG KOMMET DÖ !
Det går ju inte gå ut med båda samtidigt ju! Dessutom är det is på gatan . Jag kommer dö. Muhuu..

Kär , till vilken nytta då ?




 
Ojje , Mene ! Haha , vilken KN-as !
LEV VÄL !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0