Behöver nån som behöver mig.. på riktigt


Jag har varit vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar ..


Måste du..
Var du tvungen..
Du förstår fortfarande inte..
Du kommer aldrig att förstå..
Du vill inte förstå..
Vet ens om du bryr dig..
Jag kan dig utantill!
Vad gjorde jag för fel..
Nog för att du kommer ihåg..
Men inte på samma sätt som jag gör..
Du säger att du inte förstod..
Då var det jag som misslyckades..
Så är det.
Allt är borta..
Allt vi skulle göra..
Allt vi gjorde..
Allt vi pratade om..
Om allt..
Om ingenting..
I evigheter..
Du förstår inte..
Är du lycklig nu .. ?



Jag sparar allt du slänger
allt det fula, allt som stör
det har blivit svårare att skydda det som är skört
Du har blivit lättantändlig, du bränner allt du rör
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för,
det rår jag inte för




Lev väl ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0