Var det dig jag svor att aldrig glömma ?


Åh, jag är så jävla less på skolan just nu. Det är så sjukt mycket ! Prov på fredag , kanske en inlämning till fredag, läxförhör i svenska nästa tisdag, kanske prov i psykologi nästa vecka nån gång och stort prov i idrott nästa onsdag. ORKA ? Nej.
Hoppas nu bara att vi kommer iväg till Polen , att det där nedrans askmolnet kan lägga sig.

Har fått magkatarr och migrän, det är ju också en härlig blandning! Så nu ska lilla jag gå och lägga mig.
Hoppas på att mig Kent-box kommer imorgon!



We live and we learn to take
One step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly
Or falling in love
It's gonna happen and it's
Supposed to happen that we
Find the reasons why
On step at a time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0