Väntan, alltid denna väntan

Åh! Jag är såå glad just nu!
Fick min Kent-box idag på posten! Dock är fodralet lite knas i ena hörnet , men skit samma!
Skivorna går nu runt och runt i vardagsrummet på högsta volym. Underbart !!

Har varit hemma från skolan idag , mådde inte så bra i morse, magkatarren satt kvar och var helt mosig i huvudet.. Så jag blev hemma. Har pluggat Historia hela dagen , men jag känner att jag aldrig kommer få in skiten i skallen. Jaja , antar att det bara är att ligga i som bara den!
Psykologiprovet och idtottsprovet blev tydligen framflyttat tills efter Polen ! Åh! Va gött säger jag bara !

Jag vill ha pannkakor. Jag blev jättesugen på pannkakor.

Ne , får nog gå tillbaka till vardagsrummet och forsätta med min historia och Kent!
Ha det så bra !

Hugs ! ♥  


Tid.. du är dig inte lik
Jag nöjer mig med tytsnad
Tid.. allt ska bli som då
Om du var här
Med tiden på min sida
Om du ändå var här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0