Spread your wings and fly, fly far far away.

I'm a Bird Now

Varit hemma idag. Jävla huvud som verkligen inte tycker om mig. Men jag är klar med Svenskan & psykologin som jag började med odag. Ganska stolt faktiskt. Fast jag fattade inte så mycket av psykologin så på några frågor blev det typ bara massa ordbajseri.. Jaja!

Tänkte att jag skulle ringa Björkhaga angående sommarjobbet, kolla om jag har fått de eller inte men hon var inte där, får ringa nån annan dag. Jag hoppas verkligen att jag har fått de. Blir lite sur annars alltså, har ju varit där 2 sommrar i rad och praktiker och grejer. Hoppas verkligen att jag får de iallfall!

Jag och Wille har fotat lite. Han har asesterat mig , haha ! :D

Bra Musik! :
* Speeding Cars - Imogen Heap
* The Moment I said it - Imogen Heap
* Down - Jason Walker
* When stars gå blue - Ryan Adams
* Dreamer - Ozzy Osbourne
* Hope there's Someone - Antony and The Jonssons
* Beautiful Words - The Afters

Nu vill jag kolla på film!

Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma
Var det dig jag såg som ett spöke från döda drömmar
Var det dig jag såg, har jag äntligen lyckats glömma?


Hope That You Will See Me Again Like You Did Before, My Dear

Helt oredigetad. Tyckte att den blev riktigt bra i färgerna ändå!
Älskar den stegen.

Lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0