I wanna believe in everything that you say..


Påskaftonen tillbringade jag med Irma och andra helnajs människor hos Simon. Det var kallt , men trevligt!
Singstar blev det också, det var skoj.
Kom hem igår eftermiddag efter några dagar i Grebbestad, det var kul trots att vi inte hade något rinnande vatten.
Köpte en fin tröja!

Måste börja träna också, kortisonet har gjort att jag är skitsvullen. Värre än någonsin. Är inte precis taggad på Beach 2010.. är väl kanske redo 2044 eller nått. Fast då kanske inte beach, men kanske iallfall bikini i en lämplig skugga nån stans !

nu sova.


Jag saknar din lukt.
Den var trygghet.
Den var lugn.
Den var du.
Jag kommer inte ihåg den längre.
Knasigt..



jag har glömt hur länge sen det var jag hörde dig berätta min favoritsaga
Jag har tänkt länge, jag börjar få panik, undrar om jag gjort något fel igen
du berättade gråtande för mig, att allt i sagor är lögner.
Jag skulle inte kunna vara din prins.
Men du kanske inte heller förstår.
Ända sen du sa att du älskade mig, har stjärnorna i min himmel lyst klarare.
Jag är villig att bli personen i sagan, ängeln som du älskar.
Jag förlänger mina armar till ett par vingar som försvarar dig.
Du måste tro, tro att vi ska bli som i sagan,
Där välsingnelser och glädje är slutet.
tillsammans skriver vi vårat slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0