I saw a ghost behind the door ..

There is no happy endings


Goddagens !

Kom precis hem från metropolen Järpås!
Igår var jag hos Therese med najs people! Vi grillade (jag åt tacos dock), spelade nått kortspel som hette Plump? Jag fatta inget, och det märktes för jag förlora ganska hårt. Haha. Sen körde vi Kubb & SingStar och kollade på Avatar. En mycket trevlig kväll.
 Och i fredags var det kaj, det var galet!
Jag , Irma, Julia , Mattias och Filip skulle åka till Stenhammarkyrkan för att kolla på en konsert som skulle börja kl.10 men som var slut när vi kom dit några minuter innan 10. När vi då hade konstaterat att vi hade åkt dit i onödan så upptäckte Irma med panik i rösten: " Jag har tappat mitt kors som jag hade på mitt armband!!!"  (Som hon hade fått av mig, Moa och Maja i födelsedagspresent några dagar tidtgare) Som tur var så låg det i sätet. Så, när korset var i trygga händer och en tung besvikelse låg över våra små huvuden för att konserten hade börjat tidigare, bestämde vi oss för att återvända till Kaj. Vi satte oss i den lilla bilen, satte på bältena för att sedan rulla ner mot staden igen. Till våran stora förvåning så starta inte bilen. Så jag , Irma, Julia och Filip fick visa våra superkrafter och skuttade ut för att putta på (inte för jag vet hur det skulle göra saken bättre, men iallfall) Vi putte och putte och putte men sedan insåg grabbarna att rattlåset var i. Så vi fick knalla hem till Mattias för att hämta en annan nyckel för att batteriet var slut. Men Mattias hittade ingen andra nyckel så vi vandra tillbaka till bilen igen. Men då starta den !
"Plötsligt Händer Det!"



Have a Nice Evning.


Men du har redan glömt allt det där
och jag fastnade här


Ta rädslan
ta bort den
och ge mig lite hopp
för en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0