Tänk om jag har fel..

Har precis varit ute och övningskört!
Det gick bra, förutom att skylten blåste av så jag körde typ 1,5 mil utan skylt. Smaart!

Jag och mamma beställde en Kent-box förut. Jag är Såå glad !
Hoppas att den kommer snart till min ägo! ♥

Denna  veckan blir det massa plugg. Imrogon är det prov i Sårvård och på fredag är det ett stort prov i världskrigen , orka..

MEN NU ÄR DET FANIMEJ INTE LÅNGT KVAR TILL POLEEEN !!!!

Vill ha mina provsvar nu..


JAG VILL VARA LUFT
JAG VILL GLÖMMAS BORT
JAG VILL VARA ALLT
JAG VILL KOMMAS IHÅG
JAG VILL VARA LUFT
JAG VILL GLÖMMAS BORT
JAG VILL VARA ALLT
JAG VILL KOMMAS IHÅG


________________________
__________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0