You were the fail in my life.

Gymmat med Irma idag , mycket trevligt. Känner att jag kommer ha en rejäl träningsvärk imorgon. Underbart.
Sen tog jag och mamma en övningsköringstur , Hanna och William hängde med. Det gick superbra! Till och med med den galma bilen, inte ett kärringstopp idag heller. Det tar sig sa kärringen ! Woow ! ! :D

Gött att provet i medicin om nervsystemet nu är avklarat, slipper man att oroa sig för det mer!


Åh!! Ibland blir man bara såå arg! Jag blir så jävla förbannad ! Fattar inte varför inte personer som har något negativt att säga inte kan säga det till mig. Nej, men då går man till våra gemensamma vänner och gnäller och snackar en massa. Det är fan sjukt! Vad var det han inte kunde säga till mig liksom, så jävla fegt och så jävla omoget. & Han ska fylla 20, det är ju fan patetiskt. Idiot. Men det var ändå bra att du betedde dig som du gjorde, för då vet jag att det inte är mig det är fel på.
Jag hade fel om dig, så jävla fel.

Nu blir det dusch, sen tv, sen sova !
Lev väl!

Det kallas chocktillstånd
när orden bränns
inpå bara skinnet
och gång på gång mot asfalten
varför skrapa kinden mot väggarna
klämma fingrar i dörrarna
när benen
alltid bär tillbaka hit
för att presentera ett svin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0