I only wish that I had been prepared


And now my dreams are nothing like they were meant to be,


Jaha !
Det var denna helgen de.
Hade en trevlig kväll på kaj i fredags.
Gårdagen pluggade jag, sen åkte jag till G-torp för att plugga och vara med Irma. Men vi lämnade den metropolen ganska fort för att åka till Örslösa för att vara med sköna människor. Jag, Irma, Jossan , Jossan, Mattias och Andreas sprang runt och dampade på Örslösa skola ett tag. Mycket underhållande! Sedan åka till Lidköping och kolla på fotboll. Dock blev det inte så mycket fotboll för min , Irmas, Jossan och Jossans del , vi spelade mest kort!

You make yourself a photograph and laugh at me


Nu har vi gjort en kladdkaka, dubbel sats blev det. Såå gott !!
Imorgon blir det till att träna för att bli redo för Beach -10 ! Wowowow !

Ska nog ta en övningskörnings tur sen. Det är väldigt behövligt. Jag är sämst.


And somewhere in between I can feel you
Ask me should we try again
I'm thinking.. no



Fråga mig inte vad jag gjode där.
Det var ännu ett misstag.
Jag visste ju att det skulle bli fel.
Men nu vet jag att jag inte fixar det så då lär jag inte göra om det.
Folk tycker säkert att jag är löjlig och borde komma över det.
Men saken är den att jag kommer aldrig att göra det.
För mycket minnen.
Allt kom tillbaka, det slutade i kaos.
Det slutade i tårar på mina kinder.
Men just bara för att det hände så snabbt.
............


Who needs a heart
When a heart can be broken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0