I Hope You Feel Sad Inside. That You Feel Alone

Har precis varit ute och övningskört nu. Det gick bra, eller , det gick skitbra faktiskt ! Jag är lite bra ibland faktiskt ! Inte ett enda kärringstopp blev det, helt otroligt. Det brukar annars vara på det sättet jag tar mig fram på. Awesome!

Har pluggat hela dagen på ett prov vi ska ha imorgon. Vet inte om jag kan, men nu har jag verkligen pluggat på allt och jag kan instuderingsfrågorna. Så nu får det gå som det går.

Du ska jag göra mig en stor kopp te , en kladdkakebid och se på Wallander!

Ska försöka hitta på något med MOOUUWWAA någon dag i veckan! Mycket mycket supernajs ! :D

Nu börjar Wallander !!

Lev väl.

Please, just get away from my head !!
I don't like you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0