This is my life, this is my time!

Hejsan hoppsan !

Jag har varit hemma idag också. Jag har blivit jättesnuvig men halsen känns bättre. Det beror säkert på all gass jag har ätit. Det gjorde säkerligen susen!
Nu sitter jag och läser på en Samhällsgrej till imorgon. Fattar inget. Ekonomi är så himla tåkigt! Brutto, netto, BNP.. Fattar inget. Jaja , det är väl bara att plugga på så gott man kan.

Mitt rum ser ut som "hej, kom och hjälp mig" måste verkligen städa.. Synd bara att städa ska vara så nedrans tråkigt!

På fredag vet jag inte vad jag ska göra än. Kanske vara med Moa & Maja , eller kanske med Julia. Vet inte än, beror lite på hur jag mår också :)
På lördag blir det kulkul hos Majsan!
På söndag blir det till att packa, Irma kommer hit någon gång under söndagen eftersom att vi ska dela väska så packar vi ihop.
På måndag, 8,40 rullar bussen mot Olslo och sedan bär det av till Polen!! Det kommer bli gör bra!

MusikTips! :

* Where I Stood - Missy Higgins
* Impossible - Shout Out Loud
* Dancing - Elisa
* Sleep - Azures Ray
* Ansgar & Eveyline - Kent


So I put my arms around you around you
And I hope that I will do no wrong
My eyes are on you they're on you
And I hope that you won't hurt me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0