Jag hade hoppats på något. HOPPATS PÅ NÅGOT!

Idag har jag varit i skolan.
Det var kuligt, har saknar Mouwa & Maja jättemycket!
Sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte och kollade på ett halsband, glömde helt bort tiden och upptäckte att det blir lite omöjligt att köra lagligt till Kss på drygt 35 minuter såå.. vi kom försent. Men det var okej! :) Det var iallafall ett helt ovärt möte tyckte jag. Mammas kommentar: "Lite värdelöst var det kanske.. fast .. ändå inte! " Haha. Lite skoj. Man känner sig lite udda på dom däringa mötena. Jag är liksom den enda med SLE, dom andra har LedgångsReumatism, iallfall nått liknande. Fattar inte så mycket om alla tabletter, sprutor och grejer som snackar om. Men skit samma :)
Juste ja ! Nu har jag trappat ner kortisonet ännu lite till! Yeeah ! Hoppas på att kinderna blir normala igen. Dom är så stinna nu att man inte får någon grepp om dom. Haha ! Jaja, kortisonkinder är fint. Charmit ! :D Stavas de så ? Ser mysko ut. Don't Care !

Nu har jag varit så duktig att jag har skrivit klart de personliga brevet iallfall. Bara CV:t och psykologin kvar. Och så provet i Nervsystemet på måndag dock. Och grupparbetet i Folkhälsokunskapen.. Åh, det är mycket nu.

Måste även börja lyssna på min sjukgymanst och börja träna nu. Detta funkar inte. Ut och gå, gymma med klassen och simma några dagar i veckan tycker jag låter lysande! Man kan ju ha det som mål så får vi se hur det blir sen. Det är svårt att få ihop det med alla läxor, huvudvärk och denna sabla huvudvärk! Allt går!

När jag var på väg hem från Kss så ringde en kär gammal vän. Eric ! Har inte pratat med den grabben på jättelänge! Då blev jag glad!

Tycker om min kamera. Nu vill jag bara ha ett Photoshop så är jag nöjd och glad sen !


Julia, min vän. Var har du tagit vägen !? Saknar dig.
Behöver färga håret & Klippa mig.
En kram skulle jag kunna tänka mig också.

Jag är glad, allt är okej.


Not ready to let go
Cause then I'd never know
What I could be missing
But I’m missing way too much
So when do I give up what I’ve been wishing for.

I shot for the sky
I’m stuck on the ground
So why do I try, I know I’m gonna to fall down
I thought I could fly, so why did I drown?
Never know why it’s coming down, down, down.
I am going down, down, down
Can’t find another way around
And I don’t want to hear the sound, of losing what I never found
.


Life is nothing more than a game..
Do you wanna play with me ?


It's not to late.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0