Jag hade hoppats på något, hoppats på något!


Kärlek är inte att hitta någon att leva med
Kärlek är att hitta någon du inte kan leva utan

Hejsan !
Här sitter jag och gör inte alls mycket.
Ja fryser, har nog feber tror jag.. Inte kul!
Sen ska jag nog städa mitt rum , måste verkligen göra det nu känner jag eftersom att Irma kommer på Söndag så nu är det sista chansen eftersom jag inte ska vara hemma.
Imorgon ska jag till vårdcentralen för att kolla mina öron, är gör förkyld så jag tror att jag har fått öroninflammation..
Vi hade en muntlig grej på sahällen idag också , det gick riktigt bra!

Ne nu får jag sluta tjata och städa istället!
Ha det så bra.

P U S S ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0