I found myself in Wonderland

Jaha , här sitter nu en liten jag och inte kan sova.
Mitt huvud dunkar som bara den, det har det gjort hela dagen så det var inget nytt.
Dessutom har jag fått väldigt ont i magen. Kanske kan bero på dessa 6 koppar te jag har hällt i mig ikväll. Var det smart ? Nej, det tror jag inte.

Ska nog till kaj imorgon om jag inte mår sämre. Men! Jag har inget att ha på mig. (Dagens I-landsproblem alltså.) Får väl göra en djupdykning i min garderob, kanske hittar nått längst ner, längst bak , under massa saker. Man vet aldrig !

Hjälp! Nu kom det upp nån varningsgrej för virus. Jag bilr rädd! Jag gjorde ju inte ens nått! Jävla skit. Jaja, hoppas antivirus skiten tog bort dom. Nedrans.
Det var nog ett tecken på att jag ska gå och lägga mig..

Du föll isär inför gästerna
Jag byggde upp dig bit för bit, igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0