Here's the day you hoped would never come

Erik har varit här ikväll! Det var mycket trevligt !
Vi kollade på 2012 och Drömkåken!
Haha , drömkåken är ju bara för underbar !
-" Va glor du på ? Har du fått en lök i arslet eller !?" Haha , underbart.

Imorgon , om det är bra väder ska jag ta en fotarsväng med cykeln ! Det tror jag blir awesome !
Nu börjar det bli riktigt varmt om dagarna när solen är framme så jag tror att jag får börja med solskyddsfaktorn snart ! För jag vill ju inte börja våren med utslag! :)

Nu ska Jag Sova!
Känner mig ledsen.
Ha det bra , lev väl!


now darling
don't lose your head
cause none of us were angels
and you know I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0