Dream about the time when I'm with you.


Hejhej , HallåHallå!

Varit hemma idag. Min hals är helt paj. Det är tur att det finns alvedon, ! Måste ringa vårdcentralen, vore ju surt om jag inte kunde hänga med till Polen bara för att jag är förkyld. Får väl kanske nån Penicilin kur eller nått.

Nu har jag försökt att göra en Header till mig tråkiga blogg, men det funkar inte, jag fattar inte och det funkar inte. Jävla skit, behöver hjälp!
Ikväll ska jag på såndäringa haldledarkurs med Fadern. Moa ska dit också som tur är!
Så nu ska jag duscha, göra mig iordning och sen kanske övninsköra en sväng!

Have I Nice Day! ♥


Both hands, tied behind my back with nothing
These times when we climb so fast to fall again
Why we gotta fall for it now

I never meant to start a war
You know I never wanna hurt you
Don't even know what we're fighting for

Why does love always feel like a battlefield?





Jag och min lilla Tokfia!

Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Header heter det gumman ^^ Trökigt o gå på samma kurs igen elr? :( Jag funderar på om det är dags att ta sin första lektion på körskolan men det känns ju skit nervöst ju :S krya på dig!!! <3<3

2010-04-27 @ 18:36:18
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0