'Cause here we are, here we are..

Elin är.. förvirrad, confused. Retard.
Allt är upp och ner.
Förstår inget.
Så därför ska jag nu gå och lägga mig och vakna imorgon. Och imorgon måste bli en bra dag. Det ska bli en bra dag. Det måste det. Vet inte vad det är med mig längre.
Såg på Kaj att det inte bara var jag som såg lite halvledsen, förvirrad och nere ut. Men jag har säkert fel. Who cares.
Min rygg gör ont.
Skoskav.
Huvudvärk som fan!
Ne , nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig i min underbara säng. Måste upp tidigt för att plugga medicin. Kul, medicinplugg en hel helg. Jag tycker inte att man ska få lägga prov på en Måndag. Det är inte okej tycker jag.

Ne , detta var ett helt meningslöst, patetiskt dåligt inlägg. Fullt med bara bitterhet, klagande och skit.
Sorry,

Lev väl.

Tack för en härlig kväll på kaj Maja & Matilda ! ♥

______________________________________
___________________

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very very, mad world, mad world
________________________________________
___________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0