Bara som jag trodde

Har inget att göra.
Just nu tänker jag ganska mycket, det är jobbigt.
Ska nog ta mig kamera och ipod och gå en sväng. Behöver nog rensa skallen lite.
Ska klippa mig imorgon, men jag vet inte hur. Hmm. Det är inte lätt må jag säga!


Jag förstår fortfarande inte vad det var som gick snett.
Det kommer jag säkert aldrig få reda på.
Men jag förstår inte vart alla känslor kommer ifrån. Jag förstår inte, jag förstår ingenting. Altt är bara upp och ner..


Tro det elller ej.
Jag saknar dig.
Ganska mycket.
Och relativt ofta.
Varje dag egentligen.
Men mest om natten.
Det var då din röst hördes som klarast.
Då,
om natten.
Om natten då ingenting var för viktigt,
eller oviktigt.
Då våra tankar tycktes vara det viktigaste,
och det mest intressanta någonsin.
Och dom var det,
viktiga och intressanta.

Precis som du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0