You just sometimes need a push !

♥Jag har fått utslag igen .. dock inte i hela ansiktet som sist, nu är det bara under näsan. KUUUUL ...
Ska till hudkliniken nästa vecka, får se vad dom säger. Vill inte ha kortison igen .. baah !

Varit hemma idag , Feber (mer an vanligt), Ont i huvudet och halsen. Aja , jag överlever väll ! :)

Gjort idag då:
- Gjorde mig iordning för skolan , duschade, sminkade mig och plattade håret och allt men ändra mig i sista sekund. HAH !
- Pluggade i en och en halv timme
- Kollade på film , The Piano. Den var jättebra! Rekomenderas !
- Åt
- Sov lite
- Mer plugg


VILL HA EN KAMERA , NU ! :D 
Canon EOS 450d .. kanske ? :)

Nu är jag barnvakt åt knoddarna. BUS !
Snart blir det idol med en stor kopp Te ! Fast det jag hittade var inget vidare, men allt går med mjölk i!



And if there is disease in you
I want to have that disease too
`Cause I want everything
That is inside you
 


Skit i det då .. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0