Somewhere over the rainbow. Skies are blue. And the dreams that you dare to dream, really do come true




Jag är så jäkla trött ! Det är helt sinnes! Sov 14 timmar igår natt, men det känns ju mer man sover desto tröttare blir man..
JAG ORKAR INTE SKOLAN MED VÅRAT SCHEMA!! SPY PÅ'T !! villintevillintevillintevillinte!!!
Redovisning om hjärtsvikt på måndag och stort prov på hjärtat på fredag, men .. jag vill ju sova ..
Men det blir en lugn vecka iallafall, inga sjukhusbesök .. tjoho!

Jag har även ont i min käke idag. Jo, jag vet att det är ett lite udda ställe att ha ont på, men alltså jag kan nästan inte gapa, lite skoj.

Har fått nya penicillintabletter för jag fick sån kramp i magen av mina andra .. men denna tablett är totalt megastor så den går precis att svälja , Men Varför göra en tablett som knappt går att få ner!? Vem har kommit på den fenomenalt bra idén? eeh .. ja man kan ju bara gissa .. haha !

Är hos pappa nu, det är ju skoj. Han kollar på fotboll och gapar och tjoar att dom är dåliga. Jah ! Karlar alltså.
Pappas kommentar.
-"Fan, har dom höl i skon elle!!?"    Ja , det kan inte vara lätt i dessa lågkonjuktursdagar, Zlatan har säkert inte råd med nya skor.
Nu kom ett mål
Pappas kommentar.
-"Wohoooaaahahah !!! Va i enda in i gröna helvete !! "     Hah , ja de är då inte lätt.


fin ..  ♥


I stumble through the wreckage
Rusted from the rain
There's nothing left to salvage
No one left to blame
Among the broken mirrors
I don't look the same
I'm rusted from the rain




Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Jag har med ont i käken & ja det känns som ett rätt udda ställe faktiskt ^^ men så jäklans irriterande speciellt för mig som vill äta 24/7...:/ Lågkonjunkturer drabbar kanske även rika fotbollsstjärnor...HAHAHAH =D

2009-09-06 @ 16:44:19
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0