The words I need to hear to always get me through the day and make it ok

Jag hatar Itunes !
Inga låtar fungerar, vad är det för skit ?!

Saker jag skulle vilja göra/köpa/ha ..:
- Fixa mitt rum , måla om och fixa!
- Skaffa mig en egen dator
- Skaffa mig en bättre kamera
- Digital fotoram



Trött och extrem huvudvärk.

Har packat alla kläder , skor och glasögon mm, till Rumänien. Det blev 10 papperspåsar , bra jobbat!

Bonnamöte igår hos Olivia , det var kul! Tack alla !!

Hudkliniken på fredag , Utslagen is back ..





I've never felt this way before
Everything that I do reminds me of you
And the clothes you left, they lie on the floor
And they smell just like you, I love the things that you do

When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now



Terrible ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0