Stopp! Stanna och lyssna, hör alla röster som ingen förstår.



Kör hemprov parallelt med mycket annat.
Fattar.. INGENTING! Vär är detta för skit ?
jaja , det löser sig nog .. :)


Jag tror att jag vill byta rum, det enda sovrummet i huset jag inte har haft.
Fast .. Det är massa snetak, och det är ju inte så lättekul .. meen , jag vet inte! Kanske vill ha det jag har och jag kanske inte ens får byta rum .. Aja ! Det får bli som det blir ! :)

Jag ska till optikern med mamma idag. Hitta bågar till henne, fixa mina och kanske boka tid för en undersökning.

Beställa tid hos frisören för färgning också , det är lite daskigt.

Ska lämna kläder idag !

Det skulle vara bra med en skrivare ! Ohja , det underlättar lite granna.

Känner att det är lite för mycket med skolan denna veckan .. vad är det för fel på att typ .. Leva , eller ? :D


HugsHugsHugsHugsHugsHugsHugs !! ♥



I miss some people ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0