It feels alright, but never complete, without you



Mjaha .. Ögonmottagningen idag.
Fick sitta med några jävla papperslappar i ögonen som skulle mäta tårvätskan. Hade 30 på höger och drygt 8 på vänster. SKÖÖJ .. Tur att det finns ögondroppar morgon och kväll iallafall!
Han sa att jag hade en "släng" av Sjögrens Syndrom! Doh ..
Och nedsatt syn på höger öga , vilket jag alltid har haft. 70% ! Tjohoo !

Ska shoppa på apoteket idag, ögondroppar , Gånger två.
Och nån nässpray mot min migrän, den tar kol på mig här !!
Jag förstår inte varför man ska äta ipren och alvedon i förebyggande syfte om dom inte ens hjälper !
Elin kommer på egna lösningar på detta dilemma , börjar med nässprayen!

Jag drömmer konstiga drömmar . Vart kommer allt ifrån?

Imorgon är det kaj och sedan fadern !
Måste göra en inlämning och antingen KOL eller astma, vet inte vad jag ska välja!

Aja , SHIT HAPPENS !



I'll never be the same
I'm caught inside the memories, the promises
are yesterdays and I belong to you.
I just can't walk away
'cause after loving you
I can never be the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0