But nothing remains the same, I'll lost without you. Until the last of days


Nej , jag håller med dig ! Ingenting blir som man tänkt sig ! Jävligt tröttsamt må jag säga !
Köpte Sunes Jul igår , eftersom saker och ting ändras väldigt fort får jag se den själv.

Garttis , lycka till och allt det där ..

Ikväll är det Rail Jam i kyrkan , har inte bestämt mig om jag ska gå än , vet inte om jag orkar se , vill inte se .

Igår var dagen jättebra ! Massa bra kap gjorde jag iallafall ! GöttGött! Men det var SmällTjockt med folk , gick typ inte att komma fram jue. Meeen , det var bra . Hade underbara flickor med mig !


                                      Hoppas ..



Drömmar, drömmar, drömmar, drömmar .. 


Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0