When you walk away I count the steps that you take . .


Jag blir bara så irriterad !
Vad är det du inte fattar eller!?!?
Man kan fan inte beté sig hur som hellst och sen komma undan med det. Hur fan hade du tänkt dig nu eller? Fast det vet du säkert inte heller .. !
Allt är bara .. sjukt !
Ta din sten och kör upp den någon stans ! Va fan skulle jag med den till? Ljugpotta.
Skit dig i näven!

Är du lycklig nu?

Irma , Maja , Moa .. ! Utan er tjejer skulle jag aldrig fixa detta! Tack för att nu finns och står ut med mig. Ni betyder massor , hoppas ni förstår det.
Moa , tack för teckningen. Underbara gullunge!

Det är bara helt sjukt mycket nu ..
Tankar , minnen , skolan , pluggande .. massa mycket mer. Lyckades iallafall knöka in en klipptid denna veckan iallafall ! Grattis !

Är du lycklig nu?


Är det så här när man är kär när man är liten,
hur blir det då när man blir kär när man blir stor ?



Can't believe that I'm a fool again
I thought this love would never end,
how was I to know?
You never told me
Can't believe that I'm a fool again,
and I who thought you were my friend,
how was I to know?
You never told me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0