Och Jag Glömmer Bort Att Andas ..


Mjaha !
Idag då ..
Skola , det var kul! Hade redovisning i Historia med Moa och Maja , vi hade en så sjukt fin PowerPoint! Helt sjukt.
Sedan gick vi och fikade en sväng och sen gick jag på mitt utvecklingssamtal. Vilket gick förvånadsvärt bra måste jag säga !
Har även gjort klart en uppgift i arbetsmiljö och säkerhet som jag var lite seg med. MenMen !

Blir då hela 17 år imorgon! Och de är ju .. kul. Kanske . Nej , jag tycker inte om att fylla år ! Så !
Men jag hoppas det blir en skoj dag imorgon iallafall !

Funderar även på att göra nått med mitt jävla hår! Det bara är och är tråkigt och bara .. hänger !! Så tåkigt. Ne , om man kanske skulle ta och slå en PlingEling till frisören och klippa , fixa och greja lite med skiten ! Kanske slänga i en färgklick i det när man ändå håller på liksom !
Why Not ?

Juste ! Är ledig denna onsdag också ! Men det är bara för att vi inte får vara med på DLG-open , vad är det för skit eller !? Åh ,

DECIDE !

Funderar på att sova , är trött och har inget att göra heller .

Vi får väl se . .



Som du strålar från mitt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen tillslut
Genom hålet i mitt hjärta




Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Du ska väll inte byta färg? Det röda var ju svinballt gumman! :) Alltid kul och klippa lite däremot! Gött att utv-samtalet gick bra! Hoppas att mitt med gör det har det om 1-2 veckor ''/ Miss you! <3

2009-11-10 @ 14:34:49
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0