Men kärleken fanns där en gång. Bygg upp något vackert eller krossa allt..


Jag har fruktansvärt ont i mina muskelfästen , kan typ inte gå normalt ! Har haft det i flera dagar nu ! Benen, ovansidan av armen och nacken är värst! I torsdags frågade min läkare om jag hade ont och jag svarade nej , eftersom jag inte hade ont i torsdags ! Så typiskt att det ska komma dagen efter !

Känner att jag inte har sovit så bra denna helg , huvudet är helt mosigt.

Idag har vi varit och ätit på Kinekulle . Mormor , morfar , Mats , Fanny och våran familj. Mycket trevligt. Tårtan var såå god!
När vi kom hem gick jag och la mig bara för att jag var så trött.
Jag vaknade av att mamma kommer in, drar av mig täcket och säger:
Mamma: Mats och Fanny ska åka , packa så du kan åka med dom!
Jag: mmmhmööh ....... !!!!
Mamma: Upp, upp , upp ! Annars kommer morbror Mats , och det blir ju inte kul , det vet du ju ! Höhö
Jag: Men gör det då , jag ooooorkar inteeeee ....... mmmmhmööh
Då kommer Mats springande och knyter ihop min strumpor !!!! Får man göra så !?
Mamma står och asgarvar åt mig för att jag nyvaket, osmidigt, klumpigt och grymtande försöker knyta upp denna dubbelknut. Vad är detta för skit , vavavavavav ?!?!??!!?


Utvecklingssamtal imorgon, hoppas det går bra iallafall .


Vill fångas nu
av din sköra röst
som alltid sprack
när du behövde tröst

Stanna hos mig
Du är allt Jag har
Stanna hos mig
Du är allt Jag har kvar 


                   ♥
____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0