Kan du beskydda mig .. ?

Ledig Dag !

Fått ett StädRyck ! WOW ! Det har nog aldrig hänt förut.
Men det är rätt skönt att gå runt och plocka och slänga i sin egen takt och lyssna på KENT och sjunga utan att någon hör ! Underbart!

Men först måste jag skriva rent min oerhört bra novell ! Ha Ha Ha Ha ..

Elin feel happy today! Jippie !

Läste i tidningen att en farbror på min andelning på Björkhaga har dött ..

Imorgon ska jag till Kss igen , denna gång med far min. Vet inte vad jag ska göra men det står att jag kanske ska vara där mellan 2 & 4 .. hm .
Bra att jag ska dit imorgon iallafall , skulle dit på min födelsedag. Men kul att sitta där eller, finns ju roligare saker att göra på sin 17 års dag tycker jag allt !



Har Vi tid
innan allting tar slut?
Äntligen har Jag hittat orden
& Jag hittar Dina händer
under bordet
Vi hinner bli något stort än
Växa några meter
innan sommaren
blir oktober...

Är du lycklig nu?
Är du lycklig nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0