I want you to notice When I'm not around. You're so fuckin' special, I wish I was special


Jaha , Kss idag då.
Dom är oroliga för min Thailand resa. Massa solskyddsfaktor, långärmade kläder och HATT !! Vem fan har på sig hatt .. ? Åh , pinsamt  . Hon tycker dessutom att jag aldrig ska planera in några fler sådana semestrar..
Jag har även minskat Kortisonet!
Upptäckte när jag kom hem och skulle fylla på min dosett att mina Zofran var slut , lyckat . Jaja , vi får se hur det går ! Kan ju bli en intressant dag ..

Jag är trött så jag tror att jag ska lägga mig typ snart.


if I could change one thing in life
I'd make time for us
if I could change one thing
I'd make time for us

there is no time for us
oh the world won't understand
it's left no time for us ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0