Hold me , even though I know you're leaving


Första Advent ! Lutfisk ! Bra dag ! :D

Sune har namnsdag idag , grattis på alla dom också !
På tal om Sune , jag vill ha Sune Maraton . Med både Sunes Jul och Sunes Sommar !
Med Te , Massa Te ! :D
Mys .

But there's no sign of rain anywhere
No, there's no sign of you anywhere


29 maj
Så kunde det vara
Kanske
Kommer du ihåg
Har du glömt

You could have it all , my empire of dirt


Jag är förvånadsvärt glad idag! Funderar på om det kan vara att jag och Tess somnade en gnutta sent igår/i natt/ I morse .. Kanske ! Eller så är det helt enkelt så att lilla jag har en bra dag ! :D TJOHO !

Hm , detta lät bli en stressig månad alltså !
Måste fixa intyg från min läkare som säger att jag får ha alla mina tabletter med mig , Starkare solskyddsfaktor 70 , Pass , Vaccinationer m.m ! Hej&Hå !



What is worthwhile in the world
If you can't be with the one you love
What is worthwhile
We'll be forgotten when we're gone

If I could change one thing in life
I'd make time for us
If I could change one thing
I'd make time for us


_____________________________________





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0