Jag gav dig min version av sanningen , För att få dig att förstå ..



Nervös. Nervös för vad? Jag vet inte.  suck . .
Varför kan det inte bli som det var .. ?
Jag saknar dig .. ♥
Meeen , aja , detta går iallafall inte längre .. !

Tog svininfluensasprutan i torsdags , nu har jag så jävla ont i armen , känner mig som en tant " Akta min arm! Ajajajajajaj " KulKul ^^

Maja och Moa kommer ikväll , vi ska ha lite mys för att jag har fyllt år! Och så ska vi vara hundvakt, men men ! MysPys På Denna Dag !

Ont i magen .

Kanske inte får åka med till Thailand längre , dock tycker jag nog inte att det är så kul om jag får skov där nere. Får massa utslag och typ njusvkikt och måste läggas in på ett sjukhus där nere , det låter ju inte så party.
Men men , vi får väl se hur det blir med den saken .


Det är nåt fel på mina tankar
Men det är bara jag som vet
Men jag tror jag gjort det rätta
fast jag gjorde det försent
Tysta hjärtan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0