But love is not a victory march , it's a cold and it's a broken hallelujah ..


Hoppas på en skön vecka.
En lugn vecka.
En rolig vecka.
En givande vecka.
En underbar vecka.
En fin vecka.
En annoulunda vecka.
En härlig vecka.
En vecka som har allt man kan önska och hoppas på!
Vi får väl se hur bra den blir, hoppas kan man ju alltid göra!

Jag är trött, blev inte så mycket sovit i natt heller, jag håller nog på att bli en nattuggla. Ha Ha Ha Ha ..

Taggar Unite till tusen ! Kommer bli underbart roligt !
Sen blir det Thailand, Woow !!
Sen blir det Sälen , Utan skidor ! Tjohej !
TaggaTaggaTaggaTaggaTaggaTagga !!!!!!!!!!!


I Will Still Hope ..
And I'm Sorry

Ska nog lägga mig tidigt , tror jag! Duktigt av mig



Jag kommer på mig med att fantisera
Hur det skulle vara
Om du var min,
om du var min
Du skulle aldrig sakna någonting
Du skulle få precis vad du vill
Om du var min,
om du var min
Jag skulle göra vad som helst för dig
Och lite till ..
Om du var min ..



__________________________________________-
Och lite till
..
__________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0