And my eyes are screaming for the sight of you ..


Fyllde hela 17 år igår.
Dagen var väldigt bra, eftermiddagen var också bra, kvällen var bäst!
Kunde nog inte fira min 17 års dag på något battre sätt. Tack.

Upptackte precis att Secondhand Serenade nu finns på Spotify! Jag blir bara så glad ibland alltså! ♥

Prov på fredag, i diabetes, det är skit mycket och läsa och jag känner orken rinner av mig för att plugga!

Jag fryser.

Vet fortfarande inte hur jag ska vara ! nej , blää . . .


Because these days aren't easy
Like they have been once before
These days aren't easy anymore.


Bad och Sista SvininfluensaSprutan imorgon också.. Sköj!


Funderar ibland ..


Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
call I'm desperate for your voice
Listening to the song we used to sing
In the car, do you remember
It's playing on repeat, Just like when we would meet
Like when we would meet
Cause I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0