Älskling , det kommer bli en lång , kall vinter


Det är mycket nu . Vill sova .. Väck mig när det blir vår , vill inte se!


All this time I was wasting hoping you would come around
I’ve been giving out chances everytime and all you do is let me down

Konstigt , hur allt kan vara så .. konstigt. Man kan inte göra något åt det heller . Hur mycket man än vill .
Never again , is this the end of everything we had .. ?

EgoEgoEgoEgoEgoEgoEgoEgoEgoEgoEgoEgo..EGOIST !!!

Är ej röd i skallen längre !
Klippte mig igår , tycker inte om det , men jag har ju inte vant mig än heller.


Varför måste jag vara tyst ? Jag måste ingenting . Skyll dig själv .


Lookin’ so innocent
I might believe you if I didn’t know
Could’a loved you all my life
If you hadn’t left me waiting in the cold

And you got your share of secrets
And I’m tired of being last to know
And now you’re asking me to listen
Cuz its worked each time before
But never again ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0