You are my sweetest downfall ..


Har Julstädat mitt rum! Tog endast 3 timmar , men nu är det dammfritt iallafall !
Snart blir det Julfesten i kyrkan, jag är väldigt svart , men vem bryr sig ! :D

Haha , nått kul:
Lilla Erik ringde precis och fråga vart jag var någonstans. Nu är klockan alltså 5 och det börjar 7, bara liiiite tidig , Hahaha ! Roligt.

jag vet inte varför
men jag återvänder alltid hit
det var väl
något vi gjorde
något vi sa här
som förändrade mitt liv

Jag saknar dig som fan ! Var du tvungen att försvinna ? Vad gjorde jag för fel .. Kunde jag gjort någon annorlunda nu det sista .. ? Jag gjorde allt jag kunde , men det spelade ingen roll .. Du var allt jag kunde drömma om , men det spelar ingen roll längre ..
Det finns ingenting kvar, ingenting ..  Jag hoppas verligen att du mår bra, är lycklig och tycker att det var värt det ..
Kommer du ihåg hur det var ? Allt vi pratade om att göra , allt vi ville , borta ..
69 dagar senare ..
Men vem bryr sig , egentligen .. ?
I will never be free ..
I am nothing without you ..


Är du lycklig nu ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0