Tror du att kärlek är som sångerna vi hör ..?


Igår var det julafton ! Det är mys.
Jag vankade upp hos far , trampade i hundpiss eftersom att Uffe hade pissat överallt. Fräscht !
Sen kom Malin , Erica och alla , vå åt och körde paketleken , fick en vattenkokare via leken , sen åkte jag hem.
På kvällen kom mormor , morfar , min morbror och kusin. And Santa ! :D
MegaMys på hela den dagen ! :D

Nu kommer min dator snart och så blir det nog kamera någon av de närmaste dagarna. HAPPYFACE !!!!!!

Detta har varit den mysigaste dagen ever ! <3


Du kanske ska ta reda på det !

Ta mig inte för givet , jag kommer inte vänta . Forget it ..
Vad finns det att vänta på ? Jag har ingen aning !
Fattar du ingenting eller ? åh !!!!
De enda svaren jag får är : jag vet inte, jag vet inte , jag vet inte...
Jag vet inte heller. Hur ska jag kunna göra det.
Jag vet fan ingenting längre.
Vart är du någonstans ?
Vart har du tagit vägen ?
Finns du kvar överhuvudtaget ?
Borta..

Det är bara minnen för livet
och du tar allting för givet


Är du lycklig nu .... ?


Om Jag förlorar dig
Så förlorar Jag synen
Om Jag förlorar dig
Då har Jag ingenting kvar
Förlåt mig men Du är allt Jag har .. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0