Som du strålar från mitt hjärta ..


Funderar ganska mycket ibland ..
Vad jag kunde gjort annorlunda ..
Vad du kunde gjort annorlunda ..
Om det verkligen ska vara såhär ..
Om det var värt det ..
Om det verkligen skulle sluta såhär ..
Om det fanns någonting alls ..
Om det som varit var en lögn ..
Om det var rätt ..
Om det verkligen är slut här ..
Om jag kan säga : Aldrig mer ..
Om allt är försent ..
Om det kanske bara är skitsnack ..
Om det verkligen betydde något ..
Om du verkligen är lycklig ..
Hur du mår ..
Hur du tänker ..
Hur du känner ..
Hur allt kunde vara ..
Men nu är allt för sent ..
Allt är så jävla bortglömt ..

Jag saknar något .. någon ..
Jävla skit dag ..


Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
Kom och hjälp mig, jag behöver dig igen, igen, igen...


Patetiskt , jag vet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0