You're so fuckin' special. I wish I was special


And it breaks my heart
Har tröttnat på att vänta nu. Så därför skiter jag i det ! Måste sluta drömma nu. Måste sluta hoppas.
Lycka till , och allt det där eller nått.
BortBortBort. Allt ska bort!
Har suttit och läst igenom över 4000 sms två gånger. Det tog sin tid. Men aldrig mer!
Nu är det bara de sparade kvar. Dom ska också BORT! Någon gång..
BortBortBort. Allt ska bort!
I hear in my mind all these words
Kan någon ta alla mina minnen? Har tröttnat på att minnas. Måste sluta minnas.
Ska sluta. Någon gång ..
BortBortBort. Allt ska bort!
Har gått igenom alla minnen om och om igen. Till vilken nytta då?
Det enda dom framkallar är tårar, minnen , hopp och drömmar.. Måste sluta.
BortBortBort. Allt ska bort!
Let's forget everything

Nu ska jag sluta klaga, nu ska jag sluta hoppas , nu ska jag sluta drömma. Nu ska jag sluta tjata. Allt som varit ska nu bli ett avslutat kapitel. Stänger boken och låser den. Jag vet att jag kanske gjorde väldigt mycket fel, allt fel. Jag var för feg och nu är allt för sent.
BortBortBort. Allt ska bort!
Glöm allt . Glöm allt som varit . Det finns inga mirakel. Jag ska inte förstöra mera nu. Lämna allt som varit. Stänga boken och gå vidare.
Leave it to the past

Måste börja leva nu !

____________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0