Nåt borde sagt dig, hur mycket mera av kärlek du missat, i rädsla för svek ..


Hejsan hoppsan !

Har sjukt ont i mina muskler på höger sida, helt sinnes ! Vet inte om det beror på Wii eller Sle , men jag tror att det är den sörja sle:n. Jaja ! There's nothing to doHave to live with it !

Jag har även upptäckt att jag inte längre är i Sverige om 10 dagar ! Eller , joo det är jag för vi åkte tydligen inte förän kl.11 på kvällen. Meeeen iallafall !! Nu är det nära!
Ska bli så förbannat skönt och komma iväg från allt och från vissa i hela 16 dagar !!! Jäääävlar !! :D
You don't have to ! Stop lie ! You don't have to , I don't need it . I can live without it !
Hur tänkte du , egentligen !?

Njeh ! Om man kanske ska ta och fylla på dosetten så den är laddad för en hejdundrande Unite-vecka ! :D jojo !

Hörde en liten pippifågel viska i mitt öra att det är party med Maja och Mouwa imorgon !!

Skulle även leka med lilla lilla Erik idag , men han svarar inte så jag får väl göra något annat. Typ hjälpa mamma att städa eller något annat roligt och värt. Doh !
Vill ha min dator nu ! NUNUNUNUU !!! Segt.


AND YOU DON'T GIVE A DAMN !


Jag ger dig min morgon , jag ger dig min dag ♥


Det är bara minnen för livet
och du tar allting för givet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0