Lögner, lögner, lögner, lögner ........


Det är typ ljust ute ! Fint.

Det är klart
Färdigt
Jag vet
Äh.
Skit samma..
Varför skulle du..
Hoppas inte för mycket..
Lies..
Lies..
Jag behövde det inte!
Vem bryr sig, egentligen?
Jag orkar inte..
Det leder ju bara till besvikelse ändå..
Usch..
Jag saknar , ganska mycket just nu..
För mycket för att räka upp..
Men vem skulle bry sig ?
Egentligen..
Inte du..
Märker det..
Lögner..
Nejtack
Ska jag gå ?
Varför säger du inte bara det då !?
Jag behöver inte lögner!
Feg ..?
Rädd ..?
Lögnare ..?
Äh..
Vad vet jag
Inte ett jävla skit..
Jag vill inte se..
Jag vill inte höra ..
Jag vill inte läsa..
Det gör mig..
Det finns inget ord för det!
Du skulle bara veta..
Tomhet är det enda som återstår.
Inget annat..
Är du lycklig nu ?
Bra!
Lögner..
Smärta..
Jag klarar mig utan dom..
Jag önskar..
Jag drömmer..
Jag minns..
Förgäves..
Vad tjänar det till..
Du skulle bara veta..
Ja , du skulle bara veta ..
Trasig..
Sönder..
Sämst..
Genomskinlig..
Du skulle bara veta..
Men , vem bryr sig..
Egentligen!
Varför ?
Varför..
varför...
Tårar..
Man känner sig värdelös..
Hjälplös..
Misslyckad..
Ensam..
Som en idiot..
Kommer du ihåg något alls?
Vet inte vad jag hoppade på..
Det var bara hopp..
Ett tidsfördriv..
En dröm..
En dag vaknar man upp och inser..
Verkligheten tar vid..
allt .. borta..
Var det värt det..
Har du något att säga , var vänlig säg det..

29 maj..
Everything is .. gone , end.
Far, far away..

Är du lycklig nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0