jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll ..


Allt du sa , alla ord har mist sin betydelse .. det betydde ingenting. Det enda jag fick var hopp i några dagar till. Sen backade du igen .. Det spelar ingen roll längre ändå. Allt är försent. Allt är borta. Det betydde inte ett jävla skit. Jag borde förstått. Jag är seg . Och en idiot. Jag kunde ju räkna ut med röven att det skulle sluta såhär. Men jag ville väl inte se .. Hoppet . Äh , jävla skit ! Och vem bryr sig , egentligen ?
Trodde att du var annorlunda. Det var du också , ända tills du förändrades och blev som alla andra
. Grattis.
Another day .. Another time and place , somewhere , someway .. Another day ..
Hoppas du är nöjd nu . Hoppas verkligen att det var värt det.
Varför har du inget att säga ? Varför ? Varför inte ? Hur kunde du ? Hur klarar du av det ? Klarar du av det ? Vad gjorde jag för fel denna gången ? En miljard frågor och bara förlåt till svar.
Jag måste få veta.
68 dagar senare .... And nobody gives a damn !
Idag är en jävla skit dag
. Det är iallafall inte mitt fel ..


ÄR DU LYCKLIG NU ?


Det är ändå redan alldeles för sent,
det finns inget kvar att hålla fast vid
så du och jag kan stå
i vårt hörn och undra

vad var det som gick fel
vad var det som gick fel?

vi kan väl vänta tills imorgon
det händer nånting snart
vi kan väl vänta tills imorgon
nu kan jag inte längre tänka klart...

vi kan väl vänta, vi kan väl vänta,
vi kan väl vänta tills imorgon...


_________________________________________
Det är lite .. Tomt just nu
_______________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0