Give Me Your Eyes , I Need Sunshine !


Hallå ! Det är sjukt kallt ! Jag vet , förut klagade jag på sommaren , men detta är ju olidligt !
Thailaaaaaand !!!!! Hö Hö Hö Hööö .. !

Dagen:
- Mådde inte så bra när jag vaknade, men var tvungen att åka till skolan ändå.
- Spruta med fadern och Cia på morgonen .
- Sen åkte jag och Cia och åt frukost på Donken , det var mysigt!
- Sen skolan , hände inte mycket. Och vi är så icke positiva i våran klass , gald att jag inte är lärare alltså!
- Seen fikade jag , Maja och Moa på 3b ! Mys.
- Seeeen bar det av till skolan igen för att hysteriskt köa för skolkatalogen. Det ser ut som jag svalt en häst eller nått , Haha ! Härligt om man kan underhålla tänkte jag .
- Sedan var jag med Bell och Erik en sväng , skojskoj!

Jag fryser som en nakenhund i Sibirien eller nått ! Ge mig värme ! Funderar på om man ska ta och tända i spisen , göra en STOR kopp te & lyssna på Kent  ! Meeeen ... hm. Kanske . FÅR SE !

Ont i mina Muskler .. kan det bero på kylan tro ? hm hm . Kanske detta .

HappyFace !



Du gav mig en chans att säga
allt det jag aldrig sagt
Du gav mig en chans att ge dig
allt det jag aldrig ger dig

Och de små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord
Och jag fick chansen, du gav mig chansen
Men nu är det för sent
Nu är det för sent



____________________________________________________


_______________________________________________________

Kommentarer
Postat av: fannyisaksson

Det beror nog på kylan ja.... jag skulle gå till sofie i min klass igår morse o sen gå med henne till Djäkne där de var mop-konsert o fyfan vad jobbigt det var det gjorde ont och det kändes som att jag bara gick långsammare och långsammare... ''/ <3

2009-12-03 @ 08:15:25
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0