Everyone I know Goes away in the end



Fredag idag då!
Snart kaj med Julia , Irma och moa ! KulKul !

Ingen värd dag annars .. hm !
Trött och ont i ögonen.

Något fattas
Men kan inte sätta fingret på vad det är
Det finns inget att göra
Vad skulle isåfall det vara
Jag har nu gjort allt jag kan
Men det blev inte bättre
Vi alla har val
Vissa val kan man inte göra något åt
Vissa val kan man inte påverka
Ditt val kunde jag varken påverka eller göra något åt
Nu är valet gjort och allt är frid och fröjd
Men lova mig nu en sak
Glöm aldrig
Jag kommer aldrig glömma
Måste bara lära mig att förtränga
Sluta hoppas
Sluta drömma
Drömmar är ändå bara drömmar
En dag vaknar man upp och inser att allt var för bra för att vara sant


_________________________________________________________-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0