En vacker dag kommer jag inte finnas här för dig.


Jahapp , ännu ett inlägg. Vet ej varför.
Skitsamma.
Palla.
Äsch.


Jag vet vem du är
Jag vet hur du funkar
Jag vet hur du reagerar
Jag vet hur du är när du är ledsen
Jag vet hur du är när du är glad
Jag vet hur du är när du är lycklig
Jag vet hur du är när du mår dåligt
Jag vet hur du är när du känner dig ensam
Jag vet hur du är när du vill vara ensam
Jag vet hur du är när du drömmer
Jag vet hur du är när du vill fly
Jag vet hur du är när du har tappat kontrollen
Jag vet hur du är när du är du
Jag vet vem du är


Ibland måste man bara släppa taget
Inte för någon annan skull
Utan för sin egen
Ibland måste man sluta drömma
Inte för någon annans skull
Utan för sin egen
Ibland måste man sluta hoppas
Inte för någon annans skull
Utan för sin egen
Det tjänar inget till
Man vinner ingenting
Man blir bara mer ledsen när man inser
Att man har misslyckats
Att allt man har gjort
Att alla försök var förgäves ..


And when the stars fall
I will lie awake
You're my shooting star




Are you happy now?



_______________________________________________
Lät du henne komma närmre- Melissa Horn.
It's so true.

__________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0