Har nästan slutat tro på mina egna kloka ord om att allt kommer ordna sig ..


Den där sommaren var jag vilsen du hade otur som kom i vägen.



Yaah !!
Hej , jag heter Elin och är nu ägare till en Nikon d90 ♥ ! Helt galet !! Har haft ett leende på läpparna sedan kl. 15.45 !! Åh ! (:

Har inte gjort nått annat speciellt idag , ställde klockan på halv ett och gick upp. Jag unna mig en liten sovmorgon! Wow.
Kom precis upp hur ett super, duper mega varmt bad !
Taggar Unite imorgon med härliga människor.

Varför svarar du inte ?
Vågar du inte eller vad är problemet !?
Menar du det eller är det bara skitsnack ..
Ja , det återstår att se ..
Vem bryr sig om vad jag tycker och känner ..
Precis , ingen ..
Gör mig inte besviken igen är du snäll ..
Jag trodde på dina ord
Ljög du ?
Det återstår att se ..
Jag kommer att gå ..

78 dagar senare ..
Är du lycklig nu ?


The sun will shine for you
'Cause I adore you...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0