Snälla, se mig som du gjorde förut ..


Ännu ett miningslöst inlägg .

Fråga mig inte vad det är för fel på mig eftersom att jag har gjort tre inlägg idag. Är väl bara allmänt uttråkad. Har ju varit hemma i två dagar nu så man börjar ju nästan klättra på väggarna ! Nu barnvaktar jag barn. Vi har ätit macka , munk och andra onyttigheter! Vi har även sett på Sunes Jul och nu spelar min broder tv-spel, Katten Gustaf men jag blev bara irriterad hur kattaset sprang så jag satte mig här istället! Syrran springer som en galning fram och tillbaka med en pilatusboll och rockring och sjunger "fantasiiii". Jag menar, klockan är 10! Vart får hon sin energi från!?
Okej , samanfattning av denna dag:
- Vaknade av att jag varken kunde andas eller prata så jag gick och la mig igen.
- Gjorde lite Social Omsorg , nästan färdig , men det slutade med en konverstion med lilla Simon , fick honom att inse att Kent är bra . Duktiga jag .
- Sen .. blev det ännu mer dator
- Barnvaktar barn
- Sen typ inte så mycket mer värt.
Det finns bara ett ord för denna dag : Meningslös.

Det är inte bra att gå hemma hela dagarna , usch . Man går bara om och tänker , minns , fantiserar och drömmer sig bort hela tiden !

Har du verkligen glömt ? Jag kunde inte göra mer än det jag gjorde, det var dock inte tillräckligt. Men det var det bästa jag kunde .. Jag hoppades och trodde hårt på dina ord, att du inte talade sanning var något jag inte förstog.
Det fanns inget som kunde förändra allt , jag borde kanske förstått det..
Nu finns det inte så mycket mer att säga ..
Du förstår nog inte vad som hände med mig, hur du förändrade mig..
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor , jag kan inte ena stå när du inte ser på
Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag ..


Är du lycklig nu ?




Kommentarer
Postat av: Lilla Simon

Dagen har inte alls varit meningslös, du har ju lärt mig att tycka om kent! :)

2009-12-18 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0