But all I really know , have I already told you Dear


Jahapp ! Det var den helgen dåe!
Det kan vara helg längre tycker jag.
Denna helgen har varit bra!
Kaj i fredags , det var kul !
Bonnamöte hos Victor Larsson med underbara människor och 80 bullar. Det var kuligt !
Väldigt otaggad på skolan nu alltså !
Men det blir mycket roligt framöver nu!
Irma på onsdag , kanske !
Göteborg med klassen
Julfesten i kyrkan (dock inte anmäld än)
Julafton!
UNITE ! Woow !!
THAILAND!
Och allt inom en månad ! Tjooheej ! Livet leker!

All I want for Christmas is you !

Nu blir det pepparkaksbak med alla ! Mysigt. Julmusik och glögg och grejer. Traditioner är alltid bra. Men det brukar sluta med att vi "barn" tröttnar så får mormor och mamma stå där själva med ett ton deg. Haha

Maybe we can start over ..

Vart är snön , VA !?

Sluta Hoppas, drömma , och minnas ..  


I en evighet levde jag som om du inte fanns
I alla drömmar var du ändå nära
så underbart nära
Och jag trodde jag fann dig
men du var någon annanstans
Varenda gång jag funnit nån
så såg jag att drömmen inte var sann

______________________________________________________________


HON ÄR JU SÅ SÖT !
HON ÄR JU SÅ BÄST !
HON ÄR JU SÅ UNDERBAR !
MOUWAA !


________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0