Blanka skor och frack, Har jag sett i filmer från Hollywood ... !!!


Jag flyger på moln !

Dagen har varit bra ! Mycket bra till och med !
Jag tycker om Julen , alla är glada , gör saker tillsammans och så blir det mat , massor med mat. Och godis ska vi inte prata om ! Skit samma om man går upp några kilo , det är ju bara Jul en gång om året.
På tal om jul , och mat. Jag tror inte jag tycker om julmat! Det är ju bara skinkan som är god och sill och typ Jansson är ju oätligt ! Jul mat är överskattat enligt mig ! :D

Dagen annars : Har inte hänt något speciellt , det har blivit mycket Wii kan jag ju säga ! Willian har sprungit runt med sin pruttkudde som han fick av lilla Tomten igår. Skoj , mamma var lite lagom irriterad efter några timmar . Hahah .!!

Neh , nu ska Elin ta tag i livet , ta en varmt bad , hoppa i dom nya tofflorna och morgonrocken jag fick igår och sen blir det nog film tajm !

Dagens låt som man bara måste dansa till :
Ted Gärdestad - Chapeau-Claque

Jag är en stolt TÖNT !! :D

Puss&Kraam ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0